sobota, 1 września 2012

Jesień na moich paznokciach - nowe lakiery.



Wczoraj zaopatrzyłam się w kilka lakierów do paznokci w pięknych jesiennych kolorkach. Zamierzałam kupić dwa, kupiłam dziesięć (w tym utwardzacz). Cena przystępna więc można było zaszaleć. Kolory są tak bajeczne, że nie mogłam się powstrzymać i chętnie kupiłabym więcej. Nowy sezon zobowiązuje również w kosmetykach nie tylko w ubraniach. Lubię jesień, a kolory tej pory roku uwielbiam najbardziej i wiem, że to właśnie moje kolory, bo jestem Panią Jesień :). Dziś przetestowałam kolor przytłumionego brązu (to ostatni po prawej na górnym zdjęciu) - wygląda niesamowicie, bardzo ładnie się rozprowadza i wystarczy tylko jedna warstwa na paznokciu. Druga warstwa nieco zintensywni i przyciemni kolor. Zaopatrzyłam się w lakiery Golden Rose, ale mam również chrapkę na kolory Diora. Dior proponuje militarne zielenie, złoto i brąz - przyznajcie same, że wyglądają cudnie. Firmy kosmetycznie proponują oczywiście na jesień mnóstwo szalonych i intensywnych kolorów - ja jednak zostanę przy swoim wyborze - brązy, beże, złoto i zieleń.






  

Dior proponuje militarną zieleń, złoto i brąz. Można je łączyć tworząc wzory lub zaopatrzyć się w lakier pękający - fantastyczny efekt. Chyba spróbuję i efekt zaprezentuję.




Julep - ładne kolory, prawda?


Poniżej przedstawiam propozycję lakierów na jesień zamieszczonych przez magazyn modowy Harper's Bazar - wydanie wrześniowe.



Harper's Bazar zrobił również przegląd kolorów na paznokciach podczas pokazów mody. Jakie kolory polecają światowi projektanci? 

John Paul Gaultier proponuje połyskujące i bardzo subtelne srebro.


Ruffian wybrał piękny fioletowy kolor z srebrnym połyskiem.


Valentino zaprezentował ciepły beż z delikatną nutką lawendy. Najbardziej przypadł mi do gustu :).


Projektanci Alice + Olivia uderzyli w czerń oprószając go złotymi drobinkami. 


Dior to niezwykła prostota i subtelność - leciutko lawendowy odcień.


Armani to czysta klasyka - ten kolor zawsze będzie modny.


2 komentarze:

  1. no dobra, namówiłaś mnie kupię sobie coś w brązie na pazurki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a może zaszalejesz z jakimś fioletem albo... militarna zieleń? :)

      Usuń

Doceniam każdy komentarz. Wiem wtedy, że ktoś to chociaż czyta :).
Komentuj!