poniedziałek, 24 września 2012

Ciepłe swetry na chłodne dni - wybieram kardigan.

Kardigan to rewelacyjne rozwiązanie na jesienne dni, które bywają jeszcze dość ciepłe. Fajnie komponują się z dopasowanymi spodniami i krótkimi spódniczkami. Przedstawiam kilka propozycji swetrów, które w tej chwili możecie znaleźć w sklepach stacjonarnych i internetowych. Osobiście kolorystycznie jestem za ciepłym beżem. Jestem szczęśliwą posiadaczką takiego kardiganu i muszę przyznać, że jest eksploatowany bardzo często - świetnie komponuje się zarówno z jasnymi jak i ciemniejszymi zestawami. Rozświetla całą stylizację i dodaje jej niezobowiązującej elegancji. Bardzo ładne rozpinane swetry można kupić w tym sezonie w sieciówkach. Proponuję zajrzeć do Zary, Stradivariusa, Pull&Bear, Bershki czy H&M. Wybrałam  dla Was poniżej kardigany, które sama z chęcią bym kupiła. Cechują się ładnym wyglądem, estetyką i dobrą jakością.



OASIS


ZARA.

Temperley London

Massimo Dutti - w dwóch kolorach.

ZARA - ciemny szary.

ZARA - mój faworyt w kolorze delikatnego ecru.

New Look

Bershka

H&M

2 komentarze:

  1. podoba mi się Bershka, miś ma swój urok.. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawda - na stronach Bershki troszkę więcej misiowych sweterków :).

    OdpowiedzUsuń

Doceniam każdy komentarz. Wiem wtedy, że ktoś to chociaż czyta :).
Komentuj!