czwartek, 30 sierpnia 2012

Chanel Iman - ideał jednak istnieje


Chanel Iman Robinson to prześliczna modelka pochodzenia koreańsko-afrykańskiego. Imię, jak się zapewne domyślacie, otrzymała po francuskiej projektantce mody Coco Chanel. Nie znalazłam ani jednego zdjęcia w sieci, na którym Chanel wyglądałaby źle - to chodzący ideał. Uwielbiam jej styl - połączenia krótkich skórzanych kurtek, dużych markowych toreb, dopasowanych spodni lub mega króciutkich spódniczek. Doskonale wie jak podkreślić figurę. No i te nogi...  wzorowy aniołek Victoria's Secret. Zdjęcia z sesji zdjęciowych i całe portfolio zobaczycie na oficjalnej stronie Chanel - http://www.chaneliman.comJa raczej skupię się na prywatnym stylu modelki, który jak już wcześniej wspomniałam... uwielbiam!


Chanelowskie nogi w istnie Chanelowskim stylu. Może nie odważyłabym się wyjść na nasze warszawskie chodniki w takich szpilach, ale tak do ładnej sesji byłabym jak najbardziej za. 


Moja ulubiona stylizacja Chanel. Czerń + złote dodatki i to z umiarem, bez przesady. Styl, szyk i co najważniejsze wygoda. Przyznajcie, że wygląda niesamowicie. 




Czysta klasyka. Mała czerwona torebeczka na łańcuszku - oczywiście Chanel. Czarne lakierowane szpilki - oczywiście Christian Louboutin. Skórzana krótka kurtka to dla modelki już niemal obowiązek więc tradycyjnie kurteczka też jest.








Przemyciłam jedno zdjęcie z pokazu - wprost nie mogłam się oprzeć. 



Na koniec zostawiłam zdjęcie modelki na którym wygląda, moim zdaniem, pięknie a jednocześnie zupełnie normalnie. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Doceniam każdy komentarz. Wiem wtedy, że ktoś to chociaż czyta :).
Komentuj!